Direktlänk till inlägg 2 oktober 2011

Lägg dax ;)

Av Lena Boller - 2 oktober 2011 20:44

Jaha då var det lägg dax nu då ;) Jag ska kolla på en Wallander film tror jag :) Har några av dom men långt i från alla :p Är ju satans dyrt att köpa dom :( Får väll önska mej dom i julklapp eller nåt :p Sonen ligger i alla fall i sin säng och försöker sova så jag får nog med lägga mej om jag ska orka gå upp med han klockan 06:00 i morgon bitti ;) Han ska till skolan och efter det fritids :)  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Boller - 13 december 2011 12:01

Jaha då var det Lucia i dag då :) På sonens förskola så ska dom på lusse firande i Folketshus i dag :) Han tyckte det skulle bli spännande... Värsta är bara att det går magsjukan i skolan och klassen nu så det är väl bara en tidsfråga innan han...

Av Lena Boller - 7 oktober 2011 13:32


  Jaha då var det fredag igen och tid för fredagsmyyyyyyys :D Exet kommer i kväll för att träffa vår son :p Det var minsann på tiden ;) 2 dygn i månaden träffar han honom bara :( För jävligt att det är så,men han är som han när han inte blev som han...

Av Lena Boller - 4 oktober 2011 18:18

Jaha då har man varit hos läkaren i dag :p Har varit där så ofta detta året att jag tröttnat rejält :( Denna gången slutade besöket med att han skickade en remiss till kirurgenför min vänster arm har domnat bort nästen helt från armbågen och ner ...

Av Lena Boller - 2 oktober 2011 15:06

Glömde ju säga att det är skit varmt i dag för att vara oktober månad :p Det är olidligt i lägenheten eftersom det inte finns en fungerande ventilation :p ...

Av Lena Boller - 2 oktober 2011 14:42


I dag så har sonen som är 6 år varit ute och lekt med grannpojken Bastian på gården :) Dom har cyklat,grävt i sandlådan och gungat :) Min son var helnöjd sen när vi  gick in för att städa och fika :) Under tiden barnen lekte så satt jag och Bastians ...

Presentation

Välkommna till min blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards